„dość tych sentymentalnych piosenek… teraz będzie k*rwa cud…”

dobra, teraz już wiem, że spaprali tym krakowem. i nie dlatego, że tam spoczywają najwięksi a ten nie zasługuje. nic z tych rzeczy (chociaż kto wie – jestem ignorantem, nie wnikam). ale całkiem sceptycznie patrze na wszelkie nowinki wynikające ze śledztwa ws. tej tragedii. a co jeżeli wyjdzie coś nieprzychylnego pr*zydentowi? ukryją to? bo przecież nie wypada ujawniać.

porażka. przykro mi, jak dzielili tak dzielą. staram się już omijać telewizję, bo wszystko niepotrzebnie pęcznieje, nie mam racji?

Comments
One Response to “„dość tych sentymentalnych piosenek… teraz będzie k*rwa cud…””
  1. bibi88bibi pisze:

    Masz rację, ja nie włączyłem TV od hohoho, więc nie mam takich problemów. Zresztą adekwatny obrazek mam do tej sytuacji: http://i.imgur.com/aKzbJ.jpg

Dodaj komentarz