novum

zaskakujący jest magic box, o ile instrument (?) znam ten od dobrych 2-3 lat (o ile mnie pamięć nie myli) to takiego tańczenia i ekstazy w graniu na nim jeszcze nie widzialem, daedelus mistrzem jest:

nowe bonobo bardzo dobrze się zapowiada, magiczne prelude i dalej kiara to mistrzostwo. dużo elementarnego 8bit, co bardzo mnie cieszy. bardzo gęsta atmosfera i piękne wokale (mało ich niestety). polecam.

plastic beach mi się trochę znudził, tak bardzo chciałem k*pić płytę, ale digipack mnie odstraszył, naprawdę.

polubiłem przez to wszystko electro pop lat 80tych, bardzo śmieszne, surowe ale… jest dobrze.

Skomentuj

