poniedziałek

poniedziałki są teraz przedłużeniem weekendu, więc głupio nie wstać i nie zrobić kawy, nie puścić muzyki i nie obejrzeć filmu.

a tutaj może na rozluźnienie jakiś humor reklamy (branży nieco mi bliskiej):

złapałem się też na tym, że w zimie nie śledzę meteo, bo w sumie i tak codziennie jest to samo, ten sam widok z okna, ten sam śnieg, ta sama biel i to samo zimno. w lecie jest więcej efektów i niepokoju typu „będzie/nie będzie lało”.

a na koniec może coś z życia. tutaj fajny list o tym, że małż*ństwo się nie opłaca, czy tak rzeczywiście jest, nie wiem – za młodym, ale jeżeli to prawda, to to ma sens.

no dobra, to jeszcze na koniec końców the good, the bad and the queen:

i dobry żart, że:

– paul (simonon) missed his tooth
– he was always missing a tooth

EDIT: przypomniało mi się jeszcze, że bardzo chciałem się polubić z telewizją i odpaliłem mtv two, bo ma w adresie co.uk, więc miałem nadzieję, no i muzyka nienajgorsza (że w ogóle muzyka leciała, szok) ale te teledyski tych psedu rockowych zespołów facetów (?) z grzywkami i pomalowanymi oczyma (koniecznie w skórzanych cieniutkich kurteczkach) wyglądają tak samo: pokazane jak zza kulis wchodzą na scenę, rozgrzewają się dając sobie znać ZACZYNAMY, później śpiewają, ogólna ekstaza, zjazd na wściekły tłum, oni schodzą ze sceny, szybkie zakulisowe migawki, super fun. koniec. ech…

Skomentuj

